Kanske är dags med ett inlägg?

Försökte skriva ett inlägg i torsdags: ' Har systrarna damp här på besök. Det märks kan man lugnt säga. Nyss bjöds det på egenproducerad musikal. Mycket underhållande. Frida kom med den splendida idén att sjunga allt vi ville ha sagt. Mitt i allt utbrister jag "Måste ni åka hem?" Frida svarar helt chockad  "Vill du att vi ska stanna?" '  Hakan var rätt långt nere på den clownen i det läget om man säger så (vet ni förresten att allting blir liiite roligare om man säger det på kådesvenska?). Nej jag ville inte att ni skulle åka hem och neeej, jag vill inte att ni ska ha åkt nu heller!

Hur kul jag har haft det med mina två (o)inbjudna gäster (läs bakterier) går inte att beskriva i ord. Jag får ta och bjuda på lite bilder istället. Eller det tänkte jag göra men nu bestämde sig min kamera för att dö. Så det får bli en annan gång. Ursäkta det dåliga uppdaterandet men kommer man av sig med bloggandet så kommer man av sig ordentligt. Men nu får det väl blir ändring, igen! (Undrar hur många gånger i veckan jag gör "nystart" på saker och ting?) Min joggning har iaf hållt isig. Dags för nionde gången imorgon. Det ni!

Kungälv på fredag (L)

Kommentarer
Postat av: shaya

:)

2009-05-21 @ 14:18:16
URL: http://streetit.blogg.se/
Postat av: linnéa

kungälv i morgon :) (L)

2009-05-21 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0