Mia gör allt för mat.

Nu är det nog dags att gå och lägga sig. Tilda brukar inte bry sig så mycket om jag är trött eller ej på morgonen, hon vaknar ändå. Tycker faktiskt att jag är värd att gå och sova nu eftersom jag gjort dagens goda gärning. Haha, bra att man inte håller på med fjortisfasoner eller vad säger du Linnéa? Skönt att ha min livscoach tillbaka så det blir lite liv här!

Visste ni förresten att jag och Linnéa blviit jagade av polisen? Det slutade med att vi gömde oss i skogen bakom varsin sten medan polisen lyste med ficklampor efter oss. Jag var livrädd, hade gråten i halsen och var nära på att kissa ner mig. Linnéa låg och asgarvade. Haha, allt detta för att Linnéa skulle bjuda mig på en gratis meny på McDonalds. Minnen är nog bland det bästa som finns ibland :D Vad tycker ni om våran affärsidé förresten? Jag gillar personalrabatten skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0